Denim – co to za marka? Historia powstania firmy i opinie o Denim Co st 1969

Poszukując ubrań w second handach oraz na portalach sprzedażowych oferujących sprzedaż ubrań z drugiej ręki możemy natrafić na ubrania marek, które nic nam nie mówią. Jedną z tych, która pojawia się bardzo często a jednocześnie niewiele o niej wiadomo jest Denim Co st 1969. Dlatego też postanowiliśmy sprawdzić co to za marka, jakie produkty oferuje oraz czy są one wciąż dostępne w regularnej sprzedaży. Oto, co udało nam się ustalić.

Denim – co to za marka i skąd wzięła się nazwa?

Marka Denim Co st 1969 to dość tajemnicza marka, o której trudno dowiedzieć się czegoś więcej. Nazwa może sugerować, że jest to firma, która rozpoczęła swoją działalność w 1969 roku, trudno jest jednak znaleźć jakiekolwiek potwierdzenie. Nie wiadomo również gdzie założona została firma, choć popularność ubrań używanych w UK, może wskazywać na to, że to właśnie ten kraj był siedzibą marki. Na ubraniach marki Denim możemy znaleźć metki z napisem “Made in Bangladesh”, “Made in China” oraz “Made in Pakistan”. Sugeruje nam więc to, że mamy do czynienia z masową, tanią produkcją w krajach rozwijających się. Pozwala nam więc to założyć, że Denim nie było marką premium, nawet jeśli miało aspirację, by iść tą samą drogą Lee czy Wrangler.

Denim Co st 1969 logo

Produkty marki Denim – co sprzedają?

Poszukując informacji na temat marki Denim Co możemy zauwaźyć, że firma nie posiada własnego sklepu internetowego, nie jest również obecna na platformach sprzedażowych oferujących nowe produkty. Jej ubrania królują przede wszystkim w stacjonarnych oraz internetowych second handach. Jak wskazuje nazwa są to ubrania uszyte z denimu, czyli jeansu. Ten ponadczasowy materiał wykorzystany został do produkcji spodni damskich i męskich. W ofercie Denim Co możemy znaleźć jednak również inne ubrania takie jak jeansowe kurtki, kamizelki ale również sukienki i bluzki. To ubrania na co dzień, które wyróżnia ponadczasowy krój i naturalne tkaniny. 

Denim Co st 1969

Marketing marki Denim – jak wygląda?

Marketing danej firmy może wiele powiedzieć nam nie tylko o jej produktach, ale również o tym jaka jest jej misja czy założenia. Niestety, w przypadku Denim Co st 1969 trudno jest mówić o jakimkolwiek marketingu. Nie wiemy nawet czy marka ta wciąż jeszcze istnieje. Firma nie posiada własnej strony internetowej czy kont w social mediach. Jej reklamy nie pojawiają się także w mediach tradycyjnych. Wiedząc, że obecnie ubrania marki Denim Co są sprzedawane praktycznie tylko z drugiej ręki możemy więc założyć, że obecnie marka nie jest już graczem na rynku ubrań uszytych z jeansu.

Opinie z internetu o marce Denim

Nie da się ukryć, że wiele osób zastanawiając się czy dana marka godna jest zaufania sprawdza opinie internautów na znanych portalach sprzedażowych czy forach. To prosty sposób na to by sprawdzić, czy produkty danej marki spełnią nasze oczekiwania. Internauci chętnie dzielą się bowiem nie tylko pozytywnymi komentarzami ale również bezlitośnie punktują wszystkie niedociągnięcia. Postanowiliśmy więc sprawdzić, czy w sieci dostępne są jakiekolwiek opinie o marce Denim Co. Niestety, mimo dokładnego przeszukania sieci nie udało nam się natrafić na żadne opinie internautów. Po raz kolejny przekonujemy się więc, że marka Denim należy do tych, które w dzisiejszych czasach prawdopodobnie już nie prowadzony. .

Marka Denim – podsumowanie

Podsumowując, Denim to dość tajemnicza marka, na temat której nie wiadomo zbyt wiele. Obecnie nie prowadzi już sprzedaży nowych kolekcji a konsumenci mogą natrafić przede wszystkim na ubrania z drugiej ręki. Niemniej, jeans jest na tyle ponadczasowym materiałem, że wciąż znajdują one swoich nabywców.