Automatyzacja procesów w firmie jest prostsza niż kiedykolwiek

Marketing, sprzedaż i obsługa klienta to rozbudowane dziedziny, które nawet pojedynczo można dopracowywać latami. Jeszcze większym wyzwaniem jest powiązanie ich w taki sposób, by stanowiły jeden spójny organizm prowadzący firmę do biznesowego sukcesu. Zintegrowanie, a co więcej – do znacznego stopnia także zautomatyzowanie pracy trzech osobnych działów jest dziś dzięki technologii nie tylko możliwe, ale powszechnie stosowane. Mowa tu o rozbudowanych systemach CRM, takich jak HubSpot.

HubSpot to narzędzie, które jak każdy CRM (Client Relationship Management) pozwala na zarządzanie kontaktami – zarówno prospektami, jak i już obecnymi klientami. To w najprostszej formie dane kontaktowe, pełna historia rozmów z daną osobą czy całą jej organizacją, a także podpisanych umów czy obsługiwanych zgłoszeń serwisowych. Ale w odróżnieniu od wielu konkurencyjnych systemów CRM to w HubSpocie tylko fundament, a nie całość możliwości.

HubSpot podzielony jest na Huby – odpowiedzialne za marketing, sprzedaż, obsługę klienta, zaawansowane automatyzacje i integracje (Operations Hub) oraz tworzenie stron za pomocą intuicyjnego kreatora o dużych możliwościach (CMS Hub). Wszystkie Huby dostępne są w 3 wersjach – Starter, Professional oraz Enterprise, jednak mając już jeden Hub w wersji Pro wszystkie pozostałe automatycznie dodawane są do konta w wersji Starter. 

Co oferuje HubSpot?

Poza wspomnianą integracją działów (wszyscy użytkownicy pracują na jednej bazie kontaktów) możliwości HubSpota są ogromne. Dla poszczególnych działów będą to między innymi: 

Sprzedaż:

  • Umawianie spotkań i integracja z kalendarzem Google
  • Pipelines (tablice kanbanowe) – dzięki temu zawsze wiadomo, na którym etapie lejka znajduje się dany klient i kto jest jego opiekunem
  • Rozbudowana analityka sprzedaży i zaawansowane, dynamicznie odświeżane raporty
  • Automatyczna ocena leadów pod względem ich potencjału sprzedażowego
  • Podpisywanie umów bezpośrednio przez system HubSpot

Marketing:

  • Social Media – publikacja i planowanie postów na firmowych profilach, analiza konkurencji
  • Integracja z kampaniami Google Ads, Facebook Ads i Linkedin Ads
  • Wygodne tworzenie stron, landing page’y i blogów firmowych
  • Zautomatyzowana wysyłka newsletterów do konkretnych grup osób
  • Pełna analityka marketingowa
CZYTAJ  Przegląd nawilżaczy – które urządzenie wybrać dla zdrowego powietrza?

Obsługa klienta:

  • Zautomatyzowane ankiety satysfakcji klienta
  • Pełne zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
  • Analityka serwisowa z raportami

Powyższe elementy to jedynie ułamek możliwości HubSpota – jego największą siłą jest uniwersalność i możliwość indywidualnego ustawienia narzędzia do unikatowego dla każdego biznesu “firmowego DNA”.

CRM HubSpot to narzędzie, które wprowadza firmę na nowy poziom pod względem technologicznym i organizacyjnym. Proces przejścia na nową platformę wymaga jednak sporo wysiłku, dlatego kluczowa jest tutaj współpraca z odpowiednim partnerem. Wdrożenie HubSpot z Verseo to gwarancja, że produkt będzie idealnie dopasowany do potrzeb danej firmy, a samo lądowanie całkowicie bezkolizyjne.

Wdrożenie CRM HubSpot – postaw na Verseo

W Verseo jesteśmy praktykami – sami jako doświadczona i duża agencja od wielu lat korzystamy z HubSpota w naszych wewnętrznych oraz zewnętrznych działaniach. Zbadaliśmy tę platformę na całej jej szerokości podczas codziennego użytkowania. Wiemy więc, na które elementy najmocniej zwracać uwagę podczas implementacji systemu u klientów. Przede wszystkim jako ekspercki zespół wdrożeniowy wiemy, jak istotny jest czynnik ludzki w przełamywaniu bariery technologicznej – samo techniczne wdrożenie HubSpota to dopiero pierwszy krok ku temu, by faktycznie wywarł on realny pozytywny wpływ na biznes klienta.

Cały proces realizowany jest etapami – zaczyna się od wstępnej konfiguracji systemu, następnie zwiększając zakres o zbudowanie w narzędziu indywidualnych dla firmy procesów i szkolenia użytkowników. Jako Gold Partner HubSpota utrzymujemy codzienny kontakt z platformą, by błyskawicznie wyjaśnić nawet najbardziej skomplikowane pytania.

Jak wdrożyć HubSpot CRM z Verseo? Spotkajmy się online i porozmawiajmy o technologicznym rozwoju Twojej firmy.